Skip to main content

Bouw klantvertrouwen op via netwerken en beleving

Hoe versterk je klantvertrouwen via netwerken en beleving?
In deze aflevering van Raad & Daad gaan we in gesprek met Gunter Van Lent, afgevaardigd bestuurder bij BMW Juma Mechelen – Leuven. Geen klassieke salespraat, wel een visie op hoe sterke relaties, oprechte betrokkenheid en waardevolle beleving zorgen voor échte klantenbinding.

We hebben het onder andere over:

  • Waarom netwerkevents geen verkoopmomenten zijn, maar kansen om herinnerd te worden.
  • Hoe service, menselijke connectie en juiste intenties de basis vormen van duurzame klantrelaties.
  • Waarom beleving (ook via loyaliteitsprogramma’s) het verschil maakt – voor klanten én hun netwerk.
Beluister de podcast hier

“Je komt niet voor commerce, je komt voor verbinding. Als dat je insteek is, volgt de rest vanzelf.”

Breng theorie in de praktijk:
ontdek onze opleidingen en events!

Naar de opleidingskalender