Skip to main content

Je denkt dat méér klanten
je winst vergroten.

Wat als de échte winst al
bij je huidige klanten zit?

We helpen je met het vergroten van je klantwaarde –
op mensgerichte én gestructureerde wijze.

Je blijft niet bij je partner voor de lieve woorden en geschenken; wel omdat die er écht voor je is. Omdat die oprecht vraagt hoe het met je gaat, luistert en naast je staat – op goede en minder goede dagen.

Net zo werkt het met je klanten.
Je klanten blijven niet enkel omdat je een goed product en/of dienst hebt.
Ze blijven niet omdat je af en toe een actie doet of een nieuwsbrief stuurt.

Ze kiezen voor jou omdat jij er consequent voor hen bent. Omdat je proactief vraagt hoe het met hen én hun zakelijke uitdagingen gaat. Omdat je meedenkt en blijft zorgen voor meerwaarde – ver voorbij het initiële verkoopmoment. Want daar stopt het niet. Dáár begint vaak juist het grootste groeipotentieel.

De toekomst van je bedrijf ligt niet in méér jagen, maar in méér betekenen:
méér waarde creëren per klant door sterker te verbinden en beter te zorgen. Niet enkel met tools of campagnes, maar met structureel relatiemanagement. Niet enkel klantenwerving, vooral inzetten op klantenverdieping.

Sarah en Elien van Connect Your Dots

De dots die wij met elkaar verbinden

Connect Your Dots begeleidt KMO’s waar service en relaties het verschil maken om groeikansen bij hun bestaande klanten te benutten. Niet door harder te roepen omdat je onvoldoende zichtbaar bent, wel door zó relevant te zijn dat klanten bij je blijven en je aanbevelen. Door op zoek te gaan naar de emotionele drivers van je klanten, te ontdekken wat ze écht nodig hebben en daar proactief op in te spelen.

Samen bouwen we aan een cultuur waarin relaties centraal staan. Een cultuur waarin je team niet alleen uitvoert, maar ook meedenkt, klantsignalen herkent en meerwaarde creëert.

Onze aanpak

We maken van losse contacten een structureel proces dat je klantrelaties versterkt en je winstgevendheid vergroot.
Mensgericht, gestructureerd en commercieel slim.

Hoe doen we dat?

  • We ontwikkelen een heldere klantstrategie die inzet op klantbehoud, herhaalbusiness en groei.

  • We maken van jou en je team bewuste relatiebouwers die meerwaarde creëren in elk klantcontact.

  • We installeren structurele opvolging met regelmaat, rollen en doelen zodat klanten voelen dat je er écht voor hen bent – niet één keer, maar elke keer opnieuw.

Het resultaat?
Meer klantwaarde, minder klantverloop, sterkere marges en meer winstgevendheid.
Niet enkel met tools en campagnes, maar vanuit échte connectie en structureel relatiemanagement.

Succesverhaal in de kijker

Groei en innovatie voor Ingenix.

“Onze boodschap komt niet goed over,” realiseerde Roy Van Coillie, zaakvoerder van Ingenix Hun boodschap was niet helder, en de spontane mond-aan-mondreclame groeide minder snel dan gewenst. Hoewel het ze lukte om nieuwe klanten aan te trekken, bleef het groeitempo stabiel. Dit benadrukte de noodzaak voor vernieuwing om de groei te versnellen. De vraag? Een gerichte aanpak om hun doelgroep beter te bereiken en hun waardepropositie glasherder te krijgen.

Ontdek het project

Wat onze klanten zeggen

De praktijkgerichte aanpak zorgde voor heldere inzichten en toepasbare vaardigheden.

Het traject “Klantgericht handelen, dus ook commercieel handelen” was enorm waardevol en bood ons team concrete handvatten om klantgerichtheid direct te koppelen aan commerciële kansen. De praktijkgerichte aanpak zorgde voor heldere inzichten en toepasbare vaardigheden, waardoor we onze leden en klanten nu nog beter kunnen versterken.

Doreen Schouterden –
Unizo Oost-Vlaanderen

Authentieke & hands-on begeleiding

CYD begeleidt ons op een authentieke hands-on manier bij het uitwerken van onze marketing strategie. Een fijne samenwerking!

Roy Van Coillie – Ingenix

De samenwerking is altijd in orde.

We werken al geruime tijd samen en zijn al-tijd tevreden. De samenwerking is altijd in orde en NOOIT schieten ze te kort. Je merkt dat er vaart achter zit en dat ze duidelijk mee denken met wat we nodig hebben.

Bedankt om ons te ontzorgen waar jullie kunnen! Als ik meer sterren kon geven, dan deed ik het!

Yara Milis – Sloten & Sleutels

Geen plan voor klantenbehoud betekent:
uit het oog, uit het hart, uit de omzet.

Laten we van start gaan

Dienstverlener voor de KMO-Portefeuille

Met de kmo-portefeuille krijg je als onderneming financiële steun voor de aankoop van diensten die de kwaliteit van je onderneming verbeteren. Concreet zijn dat opleidingen en adviesdiensten zoals bijvoorbeeld het opstellen van een marketingstrategie voor je bedrijf.

Kleine ondernemingen in Vlaanderen krijgen 30% steun, middelgrote ondernemingen 20%. Je kan maximaal € 7.500 euro steun per jaar krijgen.